2018-11-22 13:59Uutiset

Helppo päivittäinen raportointi vähemmillä vaiheilla ja entistä älykkäämmin

null

Kubicomin tulevan alustapäivityksen yhteydessä otetaan käyttöön täysin uusi suoritettujen töiden raportointiprosessi. Suorittaja voi nyt keskeyttää meneillään olevan toimeksiannon, laatia osaraportteja sekä nähdä asiaankuuluvat tiedot ja merkityt paikat suoraan kyseisessä toimeksiannossa.

Viikolla 48 perjantaina otetaan käyttöön Kubicomin päivitetty alusta, joka ennen kaikkea tekee päivittäisestä raportoinnista helpompaa niin suorittajille kuin kone- ja kuljetuspalvelujen tarjoajille. Käyttäjä pääsee nyt helpommin käsiksi kaikkiin tarvittaviin tietoihin, jotka koskevat meneillään olevaa toimeksiantoa.

– Olemme keskittyneet vähentämään erilaisten vaiheiden määrää ja lisäämään järjestelmän älykkyyttä. Tämä tarkoittaa, että kaikki päivän aikana tarvittava tulee olemaan selvästi entistä helpommin saatavilla, kertoo Kubicomin kehityspäällikkö Alexander Haraldsson.

Raportoinnin kulun yksinkertaistamisen lisäksi koko järjestelmään on tehty useita parannuksia ja lisätty uusia älykkäitä toimintoja. Yksi näistä uusista toiminnoista on kuvien geotaggaus. Sen avulla suorittaja voi ottaa kuvia työn raportoinnin yhteydessä ja yhdistää näin kuvan koordinaatit toimeksiantoon tai projektiin. Kuvat näkyvät suoraan karttanäkymässä paremman yleiskuvan saamiseksi.

Päivitys tuo käyttöön myös toiminnon, jonka avulla yritykset voivat määrittää itse sen, mitkä kentät näytetään ja piilotetaan ja mitkä kentät ovat pakollisia raportoinnin yhteydessä.

– Kaikkien uusien toiminnallisuuksien tarkoituksena on yksinkertaistaa raportointia mahdollisimman paljon kuljettajien ja koneenkäyttäjien kannalta, jotta he voivat keskittyä täydellisesti työtehtäviensä suorittamiseen, olipa kyse yksittäisistä lyhyistä toimeksiannoista tai monimutkaisista projekteista, joissa on suuret dokumentointivaatimukset. Samalla myös tilaajan ja suorittajan oma hallintohenkilöstö saa tarvitsemansa tiedot päivittäin, Alexander toteaa.

Uuteen toiminnallisuuteen päästäksesi sinun täytyy päivittää Kubicom-sovelluksesi. Järjestelmän verkkoselainversio päivittyy automaattisesti.

Katso uusi raportoinnin kulku tästä >
Lue lisää tästä uudesta toiminnosta >

Kubicom on riippumaton kone- ja kuljetusvälittäjä, jonka digitaaliset työkalut auttavat rakennus-, maanrakennus- ja infrastruktuurialan yrityksiä ostamaan palveluita ketjuliikkeistä ja yksittäisiltä koneiden ja ajoneuvon omistajilta nopeammin ja kustannustehokkaammin.

Yritys Kubicom

Emma Nilsson